JAN SLAVÍČEK

PROFIL

Byl jsem u zrodu novodobého privátního bankovnictví České spořitelny. Po zkušenostech získaných v zahraničí, převážně v oblasti péče o zdraví jsem se věnoval segmentu rozvoje firemních zaměstnanců a to hlavně v oblasti interní komunikace. Postupně si moji pozornost přitáhly SME firmy a přímá práce s jejich majiteli v oblastistrategie nástupnictví a předání firmy. Aktivně jsem se účastnil několika M&A transakcí a projektově zaštiťoval komplexní implementaci služby DINO České pošty. Zkušenosti v oblasti zvyšování hodnoty firem prostřednictvím konstrukce rady nevýkonných ředitelů, moderace procesu nástupnictví a vytváření kultury učících se organizací jsem uplatnil např. v projektech Etnetera Group, MeDitorial, Ženy,sro, MSiC, ulékaře,sro. Jsem ambasadorem "Corporate Health Responsability" - programu zodpovědnosti firem za zdraví svých zaměstnanců a součástí Businesscon.cz.


WORKSHOP

"Kdo se změní, vyhraje aneb proč měnit roli manažera v organizacích"

Společně se Simonou Benešovou

V tradičních hierarchických strukturách tečou informace o situaci směrem nahoru a shora přichází nařízení k úpravám činností. Manažeři tok informací obvykle zprostředkovávají a garantují spuštění akce, kterou kompetentní nadřízený zvolí. Ve struktuře jsou ti, kdo myslí, a ti,kdo vykonávají. V organických organizacích probíhá změna role manažera jak při přenosu informace, tak při spouštění akce. Charakterově se proměňuje do "servant leadership" pozice, ve které manažer přebírá roli propojovatele, který chápe komplex firemního organismu nebo jeho části, a vytváří podmínky, aby mohla žádoucí akce proběhnout takřka samovolně. Ve struktuře "myslí a vykonávají" všichni. Jak u vás v organizaci probíhají změny? A proč vůbec je změna potřeba? Kde jsou největší překážky? Simona s Janem se na workshopu budou ptát na konkrétní příklady z vaší praxe a budu sdílet svoje zkušenosti z českých i nadnárodních firem.